Compania a avut in jur de 60.000 de clienti, iar 30% dintre incasari au fost realizate in Bucuresti, urmatoarele orase fiind Constanta si Arad. Vanzarile de circa 30 de milioane de lei reprezinta o estimare a companiei pe baza vanzarilor inregistrate intre 25 si pana pe 27 noiembrie la ora 15:00. Cifrele reprezinta sume incasate pentru produse livrate catre clienti, nu comenzi.

“Pentru Flanco, Black Friday a fost ca o deschidere oficiala de magazin, dar care a avut loc in toate magazinele simultan. Este ca si cum vineri am fi reinnaugurat toata reteaua. Nivelul vanzarilor echivaleaza totalul unei luni normale cum ar fi februarie sau iunie. Numai ca acestea au fost realizate in trei zile”, a declarat Adrian Olteanu, CEO Flanco.

Televizoarele si laptopurile au fost cele mai cautate

Cele mai bine vandute produse au fost televizoarele (au insemnat 27% din valoarea vanzarilor), notebookurile (16% din vanzari) si masinile de spalat rufe (10%). Compania a vandut peste 4.500 de televizoare, 2.500 de notebookuri si 3.000 de masini de spalat rufe, marcile preferate fiind Samsung, Whirlpool, Sony si Asus.

Citeste si:

Evenimentul Black Friday este originar din Statele Unite, unde a devenit un fenomen national atat in retailul traditional, cat si online. Acesta marcheaza deschiderea sezonului de cumparaturi de sarbatori, fiind si ziua cu cele mai multe promotii din an in care 75% dintre americani iau cu asalt magazinele in cautarea promotiilor.

Flanco are o retea de 75 de magazine si vrea ca la finalul anului sa detina 12% din piata de retail electroIT care este estimata la 1-1,1 miliarde de euro. Astfel, compania va ajunge in 2011 la un business de circa 120-130 de milioane de euro, fata de aproximativ 100 de milioane de euro anul trecut. Conducerea Flanco isi doreste sa inregistreze un profit net in jurul a 1% din cifra de afaceri.