Credit Suisse estimeaza ca indicele ROE (rentabilitatea capitalului) al companiei ar putea atinge nivelul de 15,02 la suta la finele lui martie 2007 si va depasi valorile competitorilor sai cei mai importanti - Ricoh si Canon, a caror valoare maxima estimata la finele anului ar fi de 11,3 la suta, respectiv 13,3 la suta, informeaza un comunicat al companiei Konica Minolta remis, luni de Rompres.
       
De asemenea, previziunile initiale facute de Deutsche Securities pentru urmatoarele 12 luni vizavi de evolutia actiunilor Konica Minolta au fost revizuite, astfel ca se apreciaza o valoare finala de 1.700 yeni, fata de 1.500 yeni - cat se estimase initial, insemnand o crestere a valorii actiunilor cu peste 20 la suta.
       
Dupa ce a inregistrat o scadere a profitului cu 40 la suta in anul fiscal incheiat pe 31 martie 2005 si anticipand o pierdere reala de 400 milioane dolari, Konica Minolta a decis pe 19 ianuarie retragerea de pe piata de foto, reorientandu-se spre celelalte segmente pe care a inregistrat cresteri foarte importante: echipamente de birou multifunctionale monocrom/color si optica profesionala. Astfel, in ceea ce priveste optica, la nivel mondial aproximativ 90 la suta din DVD-uri folosesc lentile Konica Minolta.
       
Fata de data de 19 ianuarie, valoarea actiunilor a crescut deja cu 11 la suta. Mai mult, pe ultimul trimestru al anului 2005, vanzarile de echipamente color s-au dublat fata de perioadele precedente si au crescut impresionant fata de celelalte segmente, unde vanzarile au inregistrat cresteri medii de 20-30 la suta.
       
Pe piata romaneasca, Konica Minolta Business Solutions Romania SRL a fost infiintata la 1 octombrie 2003, pe structurile companiei Minolta Romania, ca urmare a fuziunii dintre Minolta Co. si Konica Corporation initiata in ianuarie 2003 si finalizata in octombrie 2003. Rezultatele anului 2005 plaseaza Konica Minolta in topul furnizorilor de echipamente de birou din Romania, unde detine pe majoritatea segmentelor de piata unul din primele trei locuri.