Campania americana a raportat venituri de 5,8 miliarde de dolari si vanzari care s-au ridicat la 29,3 miliarde de dolari, in scadere cu 1% fata de aceeasi perioada a anului trecut,in timp ce analistii de pe Wall Street anicipau ca vanzarile IBM sa se ridice la 29,08 milioane de dolari, scrie publicatia CNET.

La nivelul intregului an 2012, IBM a raportat venituri de 16,6 miliarde de dolari si afaceri care s-au ridicat la peste 100 de miliarde de dolari, in scadere cu 2% fata de cele inregistrate in 2011.

Cele mai importante piete pentru IBM raman regiunea Americii (12,5 mld. $), EMEA (9,1 mld. $), in timp ce regiunea Asiei si Pacificului a raportat vanzari de 7 mld. dolari.

Chiar si asa, grupul IBM a reusit sa mentina la nivel scazut pierderile. Veniturile din productia de software au crescut cu trei procente, serviciile au inregistrat un declin de numai 2%, iar vanzarile de sisteme si tehnologie au raportat un regres de numai 1%.

Citeste si:

De succes insa s-a bucurat platforma System Z, vanzarile acesteia inregistrand o crestere de 56% fata de anul 2011.

Pentru 2013, compania estimeaza cresteri pe principalele ramuri ale activitatii.