Serban Stanoiu are o experienta de peste 15 ani in achizitii si vanzari, in cadrul unor companii mari din industria de retail. In cadrul companiei Domo Retail acesta a ocupat pe rand, in perioada 2005 - 2011, functiile de chief product manager si retail manager.

Printre obiectivele principale ale lui Serban Stanoiu in noua functie se numara dezvoltarea portofoliului de produse adaptat cerintelor pietei si pozitionarii companiei Domo.

“Am lucrat la Domo multi ani, intr-o perioda de crestere puternica a pietei, in care Domo si-a dezvoltat reteaua de magazine si si-a diversificat portofoliul de la electrocasnice la electronice si IT&C, devenind o companie de top. M-am intors luand in calcul ambitia Domo de a redeveni lider de piata, intr-o perioada in care industria se confrunta cu multe provacari. Cred ca industria intra intr-o noua faza”, declara Serban Stanoiu.

Citeste si:

Noul director de achizitii al companiei Domo este licentiat al Facultatii de Comert si Facultatii de Cibernetica din cadrul Academiei de Studii Economice Bucuresti si a obtinut un MBA ASEBUSS - The Institute for Business Administration, in parteneriat Kennesaw State University (KSU), Atlanta –Georgia.

Principalii concurenti ai Domo sunt Altex, eMag.ro, Flanco, dar si Cel.ro, PCGarage.ro sau EvoMag.ro.