Biroul din Cluj-Napoca reprezinta o parte importanta a strategiei globale Thomsons, astfel ca noul general manager se va alatura, de asemenea, echipei globale de management. Pe langa coordonarea operatiunilor din Cluj-Napoca, Andrei Pantelimon va avea o contributie si in conturarea si implementarea strategiei de grup.

Michael Whitfield, chief executive officer al Thomsons, a declarat: „Acum, cand avem deja 100 oameni in Cluj, avem nevoie de management local pentru conducerea operatiunilor de aici si pentru a ne continua expansiunea”.

Andrei Pantelimon lucreaza de 15 ani in domeniul tehnologic dintre care, ultimii zece ani au fost in cadrul Endava, unde a pus bazele diviziei Managed Services in Europa Centrala si de Est si a coordonat activitatea a peste 150 de persoane in opt centre, atat in Romania, Moldova si Macedonia, cat si in Marea Britanie (Londra si Glasgow).

Citeste si:

Printre responsabilitatile in noua pozitie de general manager al Thomsons in Cluj-Napoca, pe care Andrei Pantelimon o va ocupa incepand cu data de 7 iulie 2014, se vor numara dezvoltarea strategiei locale si implementarea ei alaturi de echipa din Cluj, asigurandu-se ca investitia strategica a companiei in Romania aduce cele mai bune rezultate.

Biroul Thomsons din Cluj-Napoca a continuat angajarile cu inca 30 de persoane de la inceputul anului. Odata cu numirea lui Andrei Pantelimon ca general manager, Thomsons a ajuns la 100 de angajati in biroul din Cluj, care a contribuit in 2013 la cresterea cu 12% a cifrei de afaceri, precum si la cresterea cu 19% a profitului Thomsons Online Benefits fata de anul precedent. Compania a inaugurat, in iulie 2013, centrul sau global de pregatire in Cluj-Napoca, in urma unei investitii de 450.000 de lire sterline (521.500 de euro). Thomsons Academy este singura baza de pregatire pentru toate filialele companiei din Londra, Singapore, Cluj si Silicon Valley.