Evolutia slaba de anul trecut, descrisa de reprezentantii grupului drept “cel mai slab an din istoria companiei”, vine ca urmare a unui recul al pietei tabletelor, segment care asigura cea mai mare parte a vanzarilor Evolio la nivel local.

Inca de la finele anului trecut, pe fondul rezultatelor negative, Evolio a demarat un amplu proces de repozitionare pe piata, indreptandu-si atentia tot mai mult spre segmentul smartphone-urilor, a camerelor video de actiune si a noilor tehnologii din domeniul mobilitatii.

Parte a strategiei de crestere a business-ului in acest an il reprezinta si lansarea primului smartwatch sub brand romanesc, un dispozitiv de la care oficialii companiei au asteptari mari.

“Mizam pe o diversificare a produselor comercializate – segmentul de smartphone-uri urmand sa creasca tot mai mult, la fel cu si cel al accesoriilor pentru telefoanele inteligente. Ne asteptam ca pana la finalul anului 80% din business-ul Televoice sa fie generat de smartphoine-uri, urmat de tablete, GPS-uri, camere foto de actiune, precum si de noul smartwatch introdus in portofoliu”, a declarat Liviu Nistoran, director general Televoice Grup.

Evolio, brandul din spatele grupului Televoice, a prezentat xWatch (foto mai jos), primul sau smartwatch din portofoliu, dar si primul smartwatch lansat pe piata sub brand romanesc, un dispozitiv de la care asteptarile sunt foarte mari.

Citeste si:

“Ne asteptam ca piata sa creasca puternic in urmatorul an, iar targetul nostru este ca 15% din vanzarile la nivelul pietei sa fie sub brandul Evolio. Am decis sa intram pe aceasta nisa dupa o cercetare mai ampla a situatiei si tendintelor care se contureaza in aceasta directie. Estimam ca pana la finalul anului vom reusi sa comercializam nu mai putin de 2.000 de bucati, iar anul viitor ne asteptam, ca o data cu lansarea de noi produse in portofoliu, sa depasim pragul de 10.000 de smartwatch-uri vandute”, a mai spus Liviu Nistoran.

Evolio xWatch este primul smartwatch sub brand romanesc prezentat pe piata din Romania, un pariu de la care asteptarile sunt foarte mari. “Am cautat ca acest smartwatch sa aiba un design aparte, sa fie fiabil si sa aiba functiile unui ceas inteligent. Ne propunem ca pe parcursul anului viitor sa introducem pana la trei produse in gama, pe toate segmentele de pret – low, middle si high. (…) Tintim tinerii cu venituri medii, fiind un dispozitiv tineresc, dar cu un design clasic”, a mai aratat directorul general Televoice.

Evolio xWatch este confectionat din otel, in doua variante de culoare (inox si negru) si va avea un pret de lista de 400 de lei. Evolio xWatch va fi disponibil spre comercializare de la jumatatea lunii octombrie, clientii interesati avand posibilitatea sa plaseze comenzi online pe site-ul companiei de la inceputul lunii octombrie, atunci cand dispozitivul va avea un pret promotional de 250 de lei.

Piata smartwatch-urilor este considerata una dintre cele mai segmente de dezvoltare a pietei echipamentelor inteligente cu cel mai mare potential de dezvoltare, fiind locul in care disputa se va duce intre marii giganti ai industriei (Apple, Samsung sau Motorola), precum si jucatori noi pe piata care vor lansa solutii mai accesibile de pret.

Evolio este unul dintre cele mai mari branduri romanesti de echipamente mobile de pe plan local, pe o piata pe care mai activeaza Allview (Visual Fan) sau E-Boda.