La nivel global, strategia de extindere Softvision presupune fuziunea cu una dintre cele mai mari companii de servicii software pentru piata de retail din Statele Unite, Software Para-digms International (SPI). Astfel, Softvision va avea parte de o dezvoltare masiva in Ro-mania, S.U.A, Asia si se va concentra pe un nou segment de clienti de renume.

“Am hotarat ca cea mai buna cale de extindere este un parteneriat strategic si am gasit acest partener in compania Software Paradigms International (SPI) din Atlanta, cu care am decis sa fuzionam. SPI este una dintre cel mai puter-nice companii de software development pe segmentul retail pentru clienti precum Macy’s, Saks Fifth Avenue, Bloomingdale's, Neiman Marcus, Lord & Taylor, Estee Lauder, Michael Kors si altii. Acest pas ne asigura un segment nou de clienti pentru focusul nostru pe mo-bile si eCommerce, precum si o extindere masiva in S.U.A, unde SPI are 500 de angajati. In plus, ne asigura o extindere geografica in Canada, Australia, Brazilia si India”, spune Laurentiu Russo, CEO Softvision.

Grupul global format din fuziunea celor doua companii se va numi Softvision Para-digms International. Aceasta fuziune va da un nou impuls operatiunilor din Romania prin adaugarea in portofoliu al unui numar impresionant de clienti de renume international, pastrand acelasi mod de operare consacrat al companiei orientat pe clienti, oameni, pro-iecte si calitate.