Vodafone Romania anunta indicatorii financiari principali pentru al treilea trimestru fiscal, incheiat la 31 decembrie 2006, conform rezultatelor date publicitatii de catre Vodafone Group Plc.
Vodafone Romania a adaugat 561.000 de clienti noi in acest trimestru, ajungand la un numar total de 7.717.000 de clienti, la 31 decembrie 2006. Ce va urma dupa un an marcat de un record in istoria Vodafone Romania, aducand cea mai mare crestere anuala a numarului de clienti si o crestere semnificativa a veniturilor? Rezultatele foarte bune inregistrate in ultimul trimestru si pe intregul an 2006 intaresc convingerea noastra ca va continua tendinta de crestere, pentru toti indicatorii de performanta, si in viitor, ne-a declarat Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania.

In anul calendaristic 2006, Vodafone Romania a adaugat un numar net de 1.585.000 de clienti. Aceasta reprezinta cea mai mare crestere a bazei de clienti de pe piata romaneasca de comunicatii mobile, in 2006, si corespunde unei cote de piata de clienti noi adaugati de 40%.

Orange, cel mai mare operator de telefonie mobila din Romania, a anuntat la finele anului trecut depasirea pragului de opt milioane de clienti, dupa ce in trimestrul al patrulea a castigat 500.000 de clienti noi.

Operatorul de telefonie mobila Orange estimase pentru 2006 venituri de peste un miliard de euro. Pentru a putea mentine standardele de calitate, operatorul a facut anul acesta angajari masive, numarul angajatilor crescand la peste 2.400 fata de 2.000 de angajati cat avea la sfarsitul anului 2005.

Pentru a intelege mai bine avansul luat in ultimul an de cei de la Vodafone este util sa comparam cifrele de acum cu cele din aceeasi perioada a anului trecut. Orange Romania anunta la inceputul lunii februarie din 2006 o crestere a numarului de clienti cu 28,57% pana la 7 milioane, ceea ce insemna un avans de 870.000 de clienti fata de Vodafone-Connex, cum se numea cel de-al doilea operator in urma cu un an.

Veniturile din servicii ale Vodafone au crescut cu 30% in trimestrul incheiat la 31 decembrie 2006, fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Suntem foarte multumiti de rezultatele obtinute in ultimul trimestru si in intregul an 2006. Aceste rezultate arata ca Vodafone a fost operatorul preferat in 2006, cu cea mai mare crestere a numarului de clienti de pe piata romaneasca aproape 1,6 milioane de clienti adaugati. Cifra reprezinta totodata un nou record al companiei, fiind cea mai mare crestere anuala a numarului de clienti pe care am inregistrat-o pana in prezent. In ceea ce priveste veniturile, Vodafone Romania este, de asemenea, operatorul cu cea mai mare crestere de pe piata, inregistrand venituri din servicii mai mari cu 30% in trimestrul incheiat la 31 decembrie 2006, fata de perioada similara a anului precedent, a spus Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania.

Anul trecut, Vodafone Romania a adaugat un numar net de 1.585.000 de clienti, reprezentand o cota de piata de clienti noi de 40%. De asemenea, numarul de clienti 3G ai companiei a crescut pana la 298.000. Un sfert din clientii Vodafone Mobile Connect utilizeaza deja serviciile 3G broadband HSDPA, recent lansate de Vodafone Romania. Clientii serviciilor pe baza de abonament reprezentau 33,5% din baza totala de clienti a Vodafone Romania, iar cei ai serviciilor preplatite 66,5%, in trimestrul patru din 2006.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri