Site-ul nu va mai primi nicio oferta incepand cu 3 iunie, ultimele licitatii fiind programate a se incheia pe data de 16 a aceleiasi luni. Decizia, valabila numai pentru SUA, nu va afecta site-urile din Hong Kong, Singapore si Taiwan, care vor functiona in continuare.

Aceasta hotarare vine la mai putin de o saptamana dupa ce gigantul IT a declarat ca renunta si la serviciul Yahoo Photo pentru a se concentra pe celelalte site-uri care prezinta un potential mai mare de crestere, precum Flickr.

Anul trecut, conducerea Yahoo a pus in aplicare un plan de reorganizare a companiei, in urma caruia aceasta a fost structurata in trei divizii, pentru a-si creste competitivitatea in special in fata celui mai de temut rival, Google.

Conform datelor Nielsen/NetRatings, eBay a avut un numar de 60 milioane vizitatori in luna martie, fiind urmat la o distanta foarte mare de Bidz cu 1,76 milioane utilizatori, in timp ce site-ul de licitatii al Yahoo a inregistrat numai 330.000.