Veniturile UPC Holding au avut o rata de crestere de 53%, atingand nivelul de 825 milioane de dolari, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, se arata in raportul financiar la trei luni. Europa de Vest a inregistrat o crestere a veniturilor de 17%, datorita, in principal, evolutiei pozitive din Elvetia.

Veniturile obtinute de UPC in Europa Centrala si de Est au crescut in primul trimestru cu 26,1% fata de perioada similara a anului trecut, la 101,5 milioane de euro, potrivit NewsIn. Cresterea veniturilor se datoreaza achizitiilor pe care grupul le-a facut in ultima perioada, printre care companiile: Telenet, CableVest, Karneval, INODE, se mai arata in raport.

Numarul de abonatilor a companiei s-a redus cu 34.000, in cazul serviciului analog furnizat de companie datorita cresterii concurentei, in special, in Ungaria si Romania, dar, pe de alta parte, numarul clientilor a crescut pe segmentul serviciului digital si DTH (Direct to Home), respectiv, 171.000 si 29.000 de clienti.

La nivel global, numarul clientilor este de 22,8 milioane, la sfarsitul lunii martie, ponderea celor care beneficiaza de serviciile video este de 14,7 milioane, iar 4,8 milioane folosesc serviciul de internet de banda larga. Telefonia furnizata de UPC era utilizata de 3,3 milioane de clienti.

Citeste si:

Operatorul de cablu si internet UPC Romania a anuntat, joi, in cadrul "Zilei Comunicatiilor" si lansarea liniei UPC Business, divizie dedicata solutiilor de comunicatii pentru companii.

Prin apartenenta diviziei la grupul UPC Europe, UPC Business poate oferi solutii pentru companii inclusiv la nivel european, prin integrarea solutiilor nationale intr-o solutie europeana. Divizia UPC Business este prezenta in zece tari din Europa: Olanda, Austria, Elvetia, Irlanda, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ungaria si Romania.

De cand a intrat in Romania, in 1992, UPC a investit peste 500 milioane de dolari si a devenit cel mai mare investitor american din tara. UPC Romania este afiliata la Liberty Global Inc.

Liberty Global are retele de comunicatii in banda larga in 16 tari, in principal in Europa, Japonia, Chile si Australia. Liberty Global detine actiuni in companii de distributie de programe si continut media, cum sunt Jupiter TV in Japonia si chellomedia in Europa.