Gcad Technologies, dezvoltatorul aplicatiilor Axigen, singurele solutii romanesti de mesagerie electronica, a anuntat ieri lansarea in versiune beta (de testare) a Axigen Mail Server 4.0. Adresandu-se unor nevoi crescande ale companiilor si utilizatorilor pentru mobilitate si organizarea timpului, versiunea 4.0 include si Organizator Personal, un modul disponibil atat din interfata WebMail a Axigen, cat si din Outlook.

Organizatorul Personal ofera functii cum ar fi calendarul, lista de sarcini (tasks), jurnalul, observatiile (notes) si suportul pentru colaborari, utilizatorii putandu-le accesa atat din interfata WebMail a Axigen Mail Server, cat si din Outlook. Spre exemplu, angajatii unei companii care foloseste Axigen Mail Server pot, incepand cu versiunea 4.0, sa isi organizeze intalnirile de afaceri, sa delege sarcini, sa le urmareasca gradul de indeplinire sau sa isi noteze observatii folosind aplicatia Outlook sau Axigen WebMail.

“Principalul nostru scop este imbunatatirea mobilitatii si eficientei in mediul de business, de aceea, incepand cu versiunea 4.0, toate optiunile din Outlook sunt corelate perfect cu interfata WebMail a AXIGEN.”, a declarat Oana Bornaz, CEO AXIGEN/Gecad Technologies.

In plus, bazandu-se pe o comunicare mai buna cu aplicatia Outlook, AXxigen 4.0 permite utilizatorilor sa acceseze functii de tip Exchange, cum ar fi directoarele de cautare (de ex. Mesaje necitite sau Mesaje mari) pentru a-si localiza mai rapid mesajele, in functie de anumite filtre.

Campania de testare beta pentru Axigen 4.0 va dura aproximativ 2 saptamani si este publica, toti cei interesati fiind invitati sa incerce noile functionalitati oferite de serverul de email romanesc.

Axigen este distribuit in prezent in peste 50 de tari din intreaga lume, prin intermediul a 75 de parteneri.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri