Oficialii SBsol estimeaza ca pana la finele lui 2008 compania va obtine venituri de doua milioane de euro din servicii de outsorcing.

“Outsorcing este unul dintre beneficiile globalizarii si este generat de nevoia companiilor din zona dezvoltata a Europei de optimizare a proceselor de business. Practic, o companie din Germania, spre exemplu, poate apela la call-center-ul SBsol pentru orice activitate care poate fi desfasurata de o companie partenera. Costul investitiei SBsol se ridica la aproximativ 100.000 euro in prima faza, iar investitia totala va atinge 600.000 euro", a precizat presedintele Sistec-SBsol, Augustin Dragan.

Centrul SBsol are in prezent aproximativ 30 de angajati care desfasoara activitati de back office, contact center sau help desk, componente specifice outsourcing-ului. SBsol poate presta in acest moment servicii specifice de Call-Center in principalele limbi de circulatie internationala engleza, germana, spaniola sau italiana.

Citeste si:

Pe piata locala, SBsol desfasoara deja o serie de discutii pentru preluarea de noi clienti interesati de externalizarea serviciilor de call-center, iar pana la sfarsitul anului, SBsol se asteapta la cel putin doi clienti externi.

La nivel european outsourcing-ul reuseste sa genereze cifre de afaceri generoase. Doar in primul trimestru al anului, firmele care ofera servicii de BPO au atins venituri de peste 2 miliarde euro, apreciaza surse independente.

Sistec-SBsol are peste 300 de angajati si ofera consultanta pentru organizarea fluxurilor de business ale companiei, implementarea solutiilor de software, solutiilor de infrastructura hardware (solutii de interconectare, solutii centralizate si locale de procesare si stocare a datelor, solutii de securitate si management al cladirilor). Printre parteneriatele Sistec-SBsol se numara SAP, HP, Microsoft, IBM, Fujitsu Siemens, Delta, Planet si altii.