Reprezentantii mizeaza pe o gama de produse cat mai variata, dar si pe comunicarea sustinuta catre publicul tinta pentru crestrea afacerilor de sarbatori.

„In conditiile in care putem oferi clientilor mult mai multe produse, si mai diverse, decat restul magazinelor online, care se concentreaza pe sectoarele IT si electronice sau sunt de nisa (magazine de haine, magazine cu jucarii, librarii), suntem convinsi ca vanzarile noastre vor creste cu cel putin 40% in sezonul de iarna”, a declarat pentru Wall-Street Viorel Balanoiu, Managing Partner Shop Online.

OneStop.ro va ataca pana la sfarsitul anului segmentul cartilor si al muzicii. „Mai ales in perioada sarbatorilor de iarna, o carte buna si un CD cu muzica relaxanta vor constitui un cadou foarte potrivit pentru clientii nostri”, a spus Angela Atanasiu, Marketing Manager, dar nu vor lipsi jocurile video, ceasurile sau jucariile pentru copii.

Citeste si:

Creat dupa modelul celebrului Amazon.com, OneStop foloseste modelul “one-click shopping”, care permite finalizarea comezii intr-o singura pagina.

Cat priveste modalitatile de plata, reprezentantii companiei intetioneaza sa introduca,pe langa plata la livrare, virament bancar, plata online cu cardul, rate bancare, solutia PayPal.