Operatorul de telefonie Orange a investit aproximativ 1,4 miliarde euro, de la intrarea pe piata romaneasca, iar obiectivele pentru anul viitor sunt mentinerea cotei de piata si diversificarea serviciilor, a declarat directorul executiv al Orange Romania, Richard Moat.
Orange Romania estimeaza ca va incheia anul 2007 cu venituri de 1,2 miliarde euro, in crestere cu 11% fata de anul trecut, dupa ce a raportat in trimestrul al treilea venituri in valoare de 326 milioane eu, in crestere cu 24,2% fata de perioada similara a anului trecut.

Richard Moat (foto) a declarat la sfarsitul lui octombrie ca Orange Romania ar putea ajunge la 10 milioane de clienti, pana la sfarsitul anului in curs, dupa ce la finalul lui septembrie a ajuns la 9,31 milioane de clienti. Venitul mediu pe utilizator (ARPU) inregistrat de operator se situeaza in jurul valorii de 11 euro.

Seful Orange Romania a declarat ca pentru anul 2008 operatorul se va orienta catre serviciile de date, atat pe segmentul consumer, cat si pe segmnentul corporate. Richard Moat a explicat ca aceasta decizie vine ca urmare a estimarilor conform carora rata de penetrare a telefoniei mobile va atinge 100% in Romania pana la sfarsitul lui 2007, astfel incat cresterea numarului de clienti noi nu va mai fi la fel de mare ca pana acum. In aceste conditii, furnizorii de telefonie mobila trebuie sa se orienteze catre alt tip de servicii pentru a compensa stagnarea pe segmentul de voce.

Orange Romania va extinde aria de acoperire a serviciilor de date mobile 3G+ in 79 de localitati din tara, urmand ca pana la sfarsitul anului serviciile 3G+ sa fie disponibile si in 10 statiuni de vacanta si in mai multe municipii si zone rezidentiale din jurul acestora.

Orange este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 163 milioane de utilizatori pe cinci continente.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri