Televizorul, ce va fi lansat in America de Nord in cursul acestei primaveri, va permite consumatorilor sa se conecteze la internet in mod direct si sa vizioneze videoclipuri de pe site-ul YouTube, specializat pe postarea de videoclipuri direct de catre utilizatori, detinut de Google, sau fotografii de pe Picasa Web Albums, un serviciu online de partajare al fotografiilor, a anuntat Panasonic, divizie a grupului Matsushita.

Compania nipona a adaugat ca nu a stabilit inca o data de lansare globala a acestui produs.

"Cooperarea Panasonic cu YouTube si Picasa Web Albums exemplifica dorinta noastra de a fi printre liderii evolutiei naturale a internetului, extinzandu-l in sectorul televiziunii de inalta definitie", a declarat presedintele Panasonic Consumer Electronics Company, Merwan Mereby, intr-un comunicat, informeaza Reuters.

Citeste si:

Contractul semnat cu Google nu este unul de exclusivitate, a declarat purtatorul de cuvant al Matsushita, Akira Kadota.

Matsushita, principalul producator mondial de televizoare cu plasma, a declarat ca va prelua controlul unei companii cu capital mixt specializata pe productia de ecrane tip LCD, putand construi inca un amplasament de productie, marcand astfel o schimbare majora a strategiei privind piata televizoarelor plate, conform Reuters.

Matsushita a investit in mod agresiv pana in acest moment in segmentul ecranelor cu plasma, crezand ca aceasta tehnologie este cea mai eficienta in ceea ce priveste ecranele cu diagonala mai mare de 37 de inci (94 centimetri), preferand insa tehnologia LCD (cristale lichide) pentru ecranele de dimensiuni mai reduse.