free-hotspot.com, cel mai mare furnizor la nivel mondial de HotSpot-uri Wi-Fi gratuite, a anuntat astazi ca reteaua lor a crescut de patru ori in dimensiune in 2007, de la 600 la 2400 de HotSpot-uri localizate in 18 tari in Europa.
Numarul de HotSpot-uri ale free-hotspot.com din Romania a sporit considerabil in 2007, de la 13 la 253, reprezentand o crestere de aproximativ 1 846%. Analizand aceste statistici, se observa ca sunt in special reprezentative in industria hoteliera, unde cererea de instalari este in plina dezvoltare in toata tara.

Avantul Wi-Fi gratuit a avut loc in toate domeniile, conform lui Joe Brunoli, Vicepresedintele de Dezvoltare a Afacerilor al societatii. „free-hotspot.com s-a extins atat pe pietele geografice, cat si pe cele verticale,” a explicat acesta.

„Suntem in prezent unul dintre cei mai mari furnizori de Wi-Fi – platit sau gratuit – in Europa de Est, chiar si in timp ce continuam sa ne extindem pe pietele europene occidentale.” Acesta a adaugat: „Ne indreptam de asemenea tot mai mult spre piete „netraditionale” pentru Wi-Fi, precum saloane de coafura, reprezentante auto, campinguri, zone comerciale.”

O conditie semnificativa pentru cresterea societatii a fost adoptarea solutiei de Wi-Fi a free-hotspot.com de catre lanturi hoteliere, restaurante si alte locatii de gazduire. „Organizatiile mai mari doresc sa lucreze cu un lider de piata care poate adauga si valoare,” a spus Brunoli.

„Noi putem asigura nu doar instalare paneuropeama, asistenta si intretinere, ci putem de asemenea oferi oportunitati promotionale si de construire de marca foarte eficiente, prin utilizarea sistemului nostru de mesaje Wi-Fi, EDGE,” a declarat acesta. „Aceasta propunere de valoare unica ne va permite sa lucram cu marci si mai nationale, paneuropene si globale in anul care vine.”
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri