"Comparativ cu 2007, asteptam o dublare a pietei de retail IT&C online in 2008. Estimam ca anul trecut piata de comert online s-a ridicat la aproximativ 115 milioane de euro. Migrarea dinspre retailul clasic catre cel online va influenta cresterea pietei si anul acesta, iar acest proces va fi in continuare stimulat de cresterea ofertei de produse", a declarat directorul diviziei brand al eMAG.ro, Radu Apostolescu (foto).

Referitor la piata comertului online din Romania, oficialii eMAG.ro se asteapta ca primele cinci magazine online din Romania sa acopere o cota totala de piata de peste 85%.

Magazinul online eMAG si-a atins tinta de vanzari pentru 2007, estimata la 75 milioane euro, cele mai mari vanzari find inregistrate pe segmentul de notebook-uri, monitoare si televizoare, dar si camere foto si video, iar pentru anul acesta estimeaza o dublarea a acestora, potrivit directorului pentru divizia de produs eMAG, Florin Pravai.

Lansat in 2001 ca magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre pionierii pietei de comert electronic din Romania.Cu o echipa de aproximativ 250 de angajati, eMAG are un portofoliu in care se regasesc atat produse si solutii IT si de comunicatii, cat si echipamente electronice high-end. Ponderea principala a vanzarilor este constituita de echipamentele IT&C, urmate de aparatura electronica: notebook-uri, produse LCD, LCD TV, monitoare si proiectoare, aparate foto si video, componente, solutii pentru imprimare.