Asesoft Distribution, companie care activeaza pe piata locala de distributie IT, a anuntat pentru 2007 rezultate in crestere cu 44% fata de 2006, inregistrand o cifra de afaceri de 104 milioane de dolari. Pentru anul acesta, Asesoft mizeaza pe o crestere cu 30%.
Compania a depasit cu noua milioane dolari cifra de afaceri anuntata la inceputul anului trecut, lucru care se datoreaza, in principal, adaugarii unor linii noi de produse, dar si unei politici flexibile in relatia cu clientii. In aceste conditii, compania a inregistrat un ritm dublu de crestere in raport cu evolutia pietei locale de distributie IT.

"Am avut in anul 2007 o evolutie excelenta si, dupa estimarile noastre, ne-am consolidat pozitia prin castigarea unei cote de piata suplimentare de 2% fata de anul anterior", a declarat directorul general al Asesoft Distribution, Iulian Stanciu.

Planurile de afaceri din 2008 ale companiei presupun extinderea gamei de produse oferite partenerilor, produse noi care sa le completeze pe cele existente, cum a fi notebook-uri, echipamente de imprimare, accesorii ;i componente pentru servere.

"Asesoft Distribution isi propune sa atinga un volum de 135 milioane dolari in 2008, reprezentand o crestere cu 30% fata de anul anterior, estimarea noastra bazandu-se pe faptul ca piata va cunoaste o usoara incetinire a ritmului anul acesta, crescand cu doar 15%. Ne propunem ca in 2008 sa inregistram o evolutie ascendenta care sa provina din cresterea partenerilor nostri, dar si din extinderea gamei de produse", a adaugat Stanciu.

Asesoft Distribution a semnat pe parcursul anului 2007 o serie de contracte de distributie cu producatori de tehnologie recunoscuti in plan international, precum Microsoft pentru produse periferice, Western Digital pentru dispozitive de stocare, BitDefender pentru produse software de securitate sau Lite-On, cel mai mare producator mondial in zona dispozitivelor optice (CD/DVD-RW, Blu-ray). In paralel, compania a dezvoltat programe personalizate de marketing care au dus la o consolidare a pozitiei in piata a marcilor existente in portofoliu precum AMD, Gigabyte, Kingston, LG sau Seagate.

La finele trimestrului al treilea, marca Horizon, dezvoltata in regim propriu de Asesoft Distribution, se clasa, conform studiilor, in topul primilor patru playeri de pe segmentul monitoarelor la nivelul pietei locale, tinta pentru 2008 fiind de a realiza o cota de piata de 10%.

Compania de distributie IT are o baza de clienti formata din peste 1.000 reselleri activi si este furnizor important al retelelor de retail locale. Asesoft Distribution are in portofoliu o gama de produse completa, reprezentand furnizori de top ai industriei IT: AMD, Asrock, BitDefender, Delux, Elixir, Flybook, Galaxy, Gigabyte, HIS, Horizon, Innovision, Intel, Kingston, Kingmax, LG, LITE-ON, Maxtor, Microsoft, Miyako, PQI, Princeton, Samsung, Seagate, Sony, Western Digital.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri