Obiectivul urmarit de companie este consolidarea pozitiei pe aceasta piata, prin furnizarea de servicii cu valoarea adaugata si reducerea costurilor de livrare pentru clienti.

„Am amplasat in Romania toate activitatile de back-office (livrare, depozitare etc.). In acest moment Centrul de logistica din Giurgiu deserveste ambele piete. Procesul de comanda, depozitarea, transportul sunt astfel mult mai eficiente si rapide si salveaza mult din costuri – pentru ca totul deriva dintr-o singura sursa. In plus, clientii Tornado Bulgaria au acum acces la stocuri de 6000 de produse si beneficiaza de servicii de depozitare si logistice profesionale, dar si de proceduri eficiente de returnare a produselor, suport tehnic”, declara Gerald Maier Director Executiv Tornado Sistems.

Produsele comandate sunt expediate direct din Giurgiu in 48 de ore, de la plasarea comenzii, in orice regiune din Bulgaria, iar in Ruse si Sofia in 24 de ore. Incepand cu jumatatea lui 2008, compania isi propune sa livreze in urmatoarea zi lucratoare pe intreg teritoriul Bulgariei.

Citeste si:

Centrul de Logistica ofera capabilitati moderne de depozitare si asigura in acest moment 11 000 de livrari pe luna. Implementarea recenta a unei noi solutii de management al depozitului, program dezvoltat pe platforma SAP a permis optimizarea traseelor din depozit si identificarea rapida a locatiei produsului, ceea ce inseamna scurtarea timpilor de procesare a comenzilor.

„Transformarea Centrului Logistic Giurgiu intr-un centru regional si investitiile in modernizarea sa sunt o parte esentiala a strategiei Tornado de a deveni un jucator important pe pietele din jur. Centralizarea operatiunilor in Giurgiu inseamna un control mai bun al lantului de distributie, costuri mai mici pentru client si va conduce in mod direct la cresterea competitivitatii serviciilor furnizate pe piata din Bulgaria. In acelasi mod vom opera si pe alte piete in viitor, adica front-office localizat in tara respectiva si back-office gestionat din Romania ”, declara Gerald Maier.