Lansarea noilor modele vine ca urmare a succesului obtinut cu introducerea pe piata, in 2007, a celor 7 telefoane marca . Potrivit companiei, unul din sase telefoane comercializate de grupul britanic este sub marca proprie.

“In ultimele 18 luni am lansat telefoane sub brandul propriu: Vodafone 125, 225, 226 si varianta Vodafone 226 cu radio FM, modelele 710, 715, 720 si 810. Acestea au inregistrat un succes foarte mare nu doar pe pietele emergente, dar si pe pietele europene unde domina prepay-ul”, a declarat Jens Schulte-Bockum, Global Director of Terminals in cadrul grupului.

Compania se va concentra si pe aspectul exterior al terminalelor, dar nu va neglija nici usurinta cu care va putea fi utilizat telefonul. De asemenea grupul intentioneaza sa contureze elemente de design care sa defineasca brand-ul Vodafone.

“Liniile noului brand reprezinta un pas natural in evolutia strategiei noastre de promovare a marcii. Acestea ne asigura ca dispozitivele Vodafone pe care le vom lansa in viitor sunt speciale si consistente ca design si sunt familiare clientului care vor sa fie la zi in tehnologie prin gama Vodafone. Aceasta miscare este importanta mai ales pe pietele emergente, unde ne permitem sa ne diferentiem brand-ul in fata clientilor noi, si unde ne asteptam ca prin aceasta miscare sa ne creasca veniturile”, a mai spus Jens Schulte-Bockum.

Vodafone a anuntat, de asemenea, un parteneriat strategic cu Research In Motion (RIM) pentru dezvoltarea unor servicii adresate clientilor Vodafone care utilizeaza terminalele .

Citeste si:

Prin acest contract Vodafone va adauga platforma Blackberry in lista de preferate pentru, mai ales ca, prin acord, cele doua comapnii se vor concentra atat pe cresterea pe segmentul business cat si pe sporirea numarului de clienti care adopta sistemul de operare al celor de la RIM.

Vodafone Group Plc, cea mai mare companie de telefonie mobila din lume din punct de vedere al veniturilor, a depasit asteptarile pietei, obtinand o crestere substantiala a veniturilor in al treilea trimestru fiscal datorita evolutiei foarte bune pe pietele emergente.

Compania britanica a anuntat ca veniturile au crescut cu 15,8%, la 9,2 miliarde lire sterline (12,38 miliarde euro), in al treilea trimestru fiscal, cresterea organica fiind de 4,4%, depasind asteptarile analistilor, care estimau o crestere organica de 3,5%-4%.

Vodafone, al carui portofoliu global de clienti se ridica momentan la 252,3 milioane persoane, a declarat ca achizitiile din India si Turcia i-au permis majorarea venitului grupului cu 15,8%, in timp ce cresterea veniturilor obtinute de divizia de servicii in regiunea EMAPA s-a ridicat la putin peste48%.