Proiectul celor de la Forrester Research evidentiaza faptul ca vanzarile la muzica digitala vor inregistra un castig de 4,8 miliarde de dolari (3,3 miliarde euro) in 2012.

Cresterea venitului anual la vanzarile muzicale din mediul digital vor creste cu 23% in urmatorii cinci ani. Totusi, vanzarile la muzica gasita pe Internet nu vor reusi sa detroneze vanzarile la CD-uri, care se afla in declin. Acestea vor scadea la doar 3,8 miliarde de dolari (2,6 miliarde euro) in 2012.

“Aceasta industrie a muzicii trebuie sa-si redefineasca produsele”, a declarat James L. McQuivey, vicepresedinte Forrester Reasearch. “Directorii caselor de productie muzicala si-au petrecut ani de zile pentru a determina vanzarile la CD-uri sa creasca, insa adevaratul lor produs il constituie artistii”, a mentionat McQuivey.

Citeste si:

Cresterea vanzarilor datorate subscrierii pentru a downloada muzica de pe Internet va fi silentioasa, atingand un profit de doar 459 de milioane de dolari (311 milioane euro) in 2012.

Sfarsitul anului 2007 a marcat sfarsitul perioadei de declin a industriei muzicale. Serviciile digitale de transfer de muzica – initial considerat ilegal – a schimbat modul in care oamenii cauta, cumpara sau asculta muzica, a marturisit vicepresedintele Forrester Research.