Consumatorii de Internet din Statele Unite folosesc tot mai acut serviciul de banking si fac diverse achizitii utilizand telefoanele lor mobile, potrivit studiului.

Mai mult de o treime dintre cei chestionati afirma ca sunt interesati, in mod expres, in a verifica balantele conturilor bancare si in a face transferuri de fonduri prin serviciile oferite de telefoanele mobile, explica eMarketer.

Acestia, in proportie de 33%, doresc sa primeasca mesaje de la instituiile financiare care sa-i anunte ca au efectuat o tranzactie de pe telefonul lor.

“Serviciile pe care le furnizeaza telefoanele mobile din ziua de azi reprezinta o rampa de lansare a unui intreg set de alte servicii, care sunt cerute de foarte multi consumatori”, a declarat Joseph Porus, vicepresedinte al Harris Interactive.

“Aceste servicii constituie un prospect destul de intrigant al viitorului apropiat, daca luam in considerare faptul ca oamenii nu mai utilizeaza telefoanele doar pentru a comunica, ci si pentru a se folosi de o multime de alte servicii”, a adaugat acesta.

Popularitatea achizitiilor facute cu ajutorul mobilelor avanseaza in randul utilizatorilor de telefonie mobila. Un sfert dintre utilizatorii de Internet declara ca isi folosesc mobilele pentru a cumpara cu cartile de credit anumite bunuri si pentru a beneficia de diverse servicii online.

Citeste si:

In plus, o cincime dintre respondenti sunt interesati sa faca achizitii folosind mobilele, care sa fie facturate direct in conturile lor de abonati telefonici.

Cu toate acestea, principala grija pe care acesti utilizatori o au este reprezentata de securitatea datelor personale.

Doua treimi dintre cei chestionati s-au dovedit a fi neincrezatori cand sunt pusi sa isi transmita informatii financiare personale, in timp ce 63% dintre acestia s-au ingrijorat cu privire la gradul de expunere la fraudele care au loc in acest mediu.

De asemenea, 61% dintre intervievati s-au gandit cu teama la ce s-ar intampla daca si-ar pierde informatiile personale financiare continute pe telefoanele lor mobile, arata cercetarea Harris Interactive.

Chestionarul online a fost completat de 1.072 de adulti din Statele Unite, in decembrie anul trecut.