In-Stat releva faptul ca firmele care comercializeaza produse electronice isi vor creste productia cu pana la 3,1 miliarde de unitati, pana in anul 2011, de la 2,7 de miliarde de unitati vandute in 2007.

“Consumatorii traditionali de echipamente electronice continua sa fie influentati de conversia recenta a mediului electronic digital si a televiziunii digitale”, afirma Brian O'Rourke, analist, In-Stat.

“PC-urile se vor mentine puternic pe piata, cu o rata anuala de crestere de 9,7%, pana in 2011, aceasta crestere fiind mai pregnanta in Africa, Orientul Mijlociu, America de Sud si regiunea Asia-Pacific”, a adaugat acesta.

India si China vor promova produsele electronice pe segmentul de telefoane mobile si accesorii, mai ales pentru ca, aici, mobilele sunt produse mult mai ieftin si sunt create special pentru a corespunde cererilor existente din partea tarilor mai dezvoltate, potrivit eMarketer.

Citeste si:

Companiile producatoare de calculatoare personale vor trece printr-o perioada de tranzitie, in care cererea de PC-uri traditionale va fi subminata, in favoarea unitatilor mobile.

Analistii In-Stat au cercetat piata bunurilor electronice utilizand informatii de la saisprezece companii de electronice cunoscute, la nivel mondial, care produc, in principal, trei categorii de electronice: calculatoare personale si periferice, bunuri electronice de consum, si produse destinate comunicarii.

In-Stat furnizeaza cercetari, studii si analize de piata despre servicii de comunicare si infrastructura, iar cercetarile acestora provin atat din mediul tehnologic, cat si din cel comprehensiv, analistii examinand fiecare segment important, de pe fiecare piata.