Compania estimeaza o marja operationala de 2%, in crestere de la 1%, valoare inregistrata in 2007. Pentru anul in curs LG Electronics va investi 3,5% din veniturile inregistrate in 2007 ( aproximativ 3,6 milioane euro) in advertising.

Compania a obtinut, anul trecut, o cota de piata de 16% pe segmentul televizoarelor LCD si estimeaza, pana la finele anului, o crestere pana la 22-23% din piata. Monitoarele LCD produse de LG au avut, anul trecut, o cota de piata de 24%, iar in primul trimestru al anului in curs si-au adjudecat 25% din piata.

Televizoarele cu plasma marca LG s-au situat pe locul al doilea pe piata din Romania, in 2007, la o diferenta de un procent de Panasonic, cu o cota de piata de 31%. Compania intentioneaza, ca pana la finele anului, sa se pozitioneze pe primul loc pe acest segment de produse, dupa ce plasmele marca LG si-au adjudecat 39% din piata romaneasca in primul trimestru al anului 2008.

Citeste si:

Pe segmentul audio-video LG Electronics a inregistrat, anul trecut, o cota de piata de 22%.

In primul trimestru compania a avut o cota de piata de 10% pe segmentul telefoanelor mobile.