Compania estimeaza o marja operationala de 2%, in crestere de la 1%, valoare inregistrata in 2007. Pentru anul in curs LG Electronics va investi 3,5% din veniturile inregistrate in 2007 ( aproximativ 3,6 milioane euro) in advertising.

Compania a obtinut, anul trecut, o cota de piata de 16% pe segmentul televizoarelor LCD si estimeaza, pana la finele anului, o crestere pana la 22-23% din piata. Monitoarele LCD produse de LG au avut, anul trecut, o cota de piata de 24%, iar in primul trimestru al anului in curs si-au adjudecat 25% din piata. Intreaga piata de LCD TV a crescut cu 82% in primul trimestru, potrivit presedintelui LG Electronics Romania, Han Khyu.

Televizoarele cu plasma marca LG s-au situat pe locul al doilea pe piata din Romania, in 2007, la o diferenta de un procent de Panasonic, cu o cota de piata de 31%. Compania intentioneaza, ca pana la finele anului, sa se pozitioneze pe primul loc pe acest segment de produse, dupa ce plasmele marca LG si-au adjudecat 39% din piata romaneasca in primul trimestru al anului 2008.

Pentru segmentul de Sisteme Audio, compania a anuntat o cota de piata de 23% in 2007, iar pentru microsisteme, LG a fost lider de piata in 2007, cu o cota de 40% (unitati), estimand mentinerea acestei pozitii si in 2008. Pentru sistemele home theater, LG si-a mentinut a doua pozitie in 2007, cu o cota de piata de 22% (unitati), compania urmarind sa obtina prima cota de piata in 2008 pe acest segment.

Citeste si:

In primul trimestru din 2008, vanzarile diviziei GSM au crescut semnificativ, brandul LG inregistrand o cota de piata de 10% in luna februarie 2008, ca urmare a unui parteneriat incheiat de companie cu operatorul de telefonie mobila Orange, prin care au fost vandute 51.000 de unitati LG Shine.

LG Electronics Romania mai activeaza si in zona de Digital Storage, unde detine o cota de piata estimata in primul trimestru la 46%, pe segmentul de aparate de aer conditionat, cu o cota de piata de 17% in 2007 si o cota de 20% estimata pentru 2008, dar si pe segmentul de electrocasnice.

Strategia de dezvoltare a companiei pentru anul 2008 se concentreaza pe consolidarea relatiilor cu retailerii, dar si pe orientarea catre produsele premium, a spus Han Khyu.