Producatorul coreean de telefonie mobila LG se afla in discutii cu Prada pentru crearea altei versiuni a popularului model realizat pentru casa de moda italiana anul trecut, care s-a vandut, in toata lumea, in 800.000 de exemplare.

Acesta spera ca noul model de telefon mobil, numit Secret, sa aiba acelasi succes pe care l-a inregistrat compania impreuna cu Chocolate si Shine.

Impreuna, cele doua produse marca LG s-au vandut, de cand s-au lansat pe piata (Chocolate in mai 2006, iar Shine in februarie 2007), in 25 de milioane de exemplare in toata lumea, ajutand compania sa ocupe un loc important in aceasta industrie, la doar cativa ani de la lansarea pe piata.

Producatorul de telefoane spera sa vanda 100 de milioane de unitati mobile in acest an.

“Consider ca ne aflam intr-o pozitie buna pe piata si ca avem sansa de a ocupa un loc si mai bun”, a declarat Chang Ma, vicepresedinte de strategie de marketing LG.

Citeste si:

In plus, Motorola, care se afla pe cea de-a treia pozitie in industria de telefonie mobila, a vandut in primul trimestru din 2008 doar 27,4 milioane de mobile, comparativ cu 45,4 milioane, cat a inregistrat in aceeasi perioada a anului trecut.

Modelul LG, Secret, va fi scos pe piata incepand cu luna urmatoare si va beneficia de o camera cu o rezolutie de 5 megapixeli si tehnologie 3G sau HSDPA, arata The Guardian.

In 2007 Compania LG Electronics Mobile Communications a inregistrat un volum al vanzarilor de 9.8 milioane de unitati pe pietele europene, obtinand un profit de 1.86 miliarde de dolari, ceea ce reprezinta o crestere cu 36 procente fata de 2006.

Se estimeaza ca piata europeana 3G UMTS (WCDMA) va reprezenta 64 procente din valoarea piatei europene de telefoane mobile in 2008, cu pana la 34 procente mai mult comparativ cu 2007.