“Eu sunt omul care va incerca sa afle ce vrea userul de Yahoo din Romania”, isi rezuma Bobby Voicu fisa de post la Yahoo. Atributiile sale acopera zona de continut si servicii, fara sa includa vanzarea de publicitate, activitate ce ii revine in prezent agentiei Mediacafe Romania.

Bobby Voicu este primul manager al Yahoo Romania si a fost numit in functie in urma unor interviuri succesive. Are 29 de ani si este licentiat in finante-banci (ASE Bucuresti). Este cunoscut ca blogger, fiind implicat in mai multe proiecte din online-ul romanesc, cu precadere blogging si social media. Cel mai important proiect al sau este comunitatea blogoree.ro, o platforma sociala cu 1300 de membri. Detine si monden.info, dar si cateva site-uri cu audienta internationala.

Managerul Yahoo crede ca abilitatea sa de a conduce o comunitate online a fost principalul motiv care l-a adus in atentia celor de la Yahoo. “In primul rand, am dovedit ca pot sa am grija de o comunitate. Apoi, am avantajul de a fi relativ cunoscut pe o piata care pentru Yahoo e relativ noua, oricat de mari ar fi si chiar daca au milioane de utilizatori in Romania”, ne-a declarat Bobby Voicu.

Noul community manager Yahoo va reprezenta interfata de comunicare dintre utilizatorii romani si corporatia americana. “Accesul la mine e relativ usor si ma gandesc ca userilor le va fi mai usor sa mi se adreseze direct si sa-si exprime doleantele”, a spus Voicu.

Citeste si:

O parte din atributiile lui Bobby Voicu la Yahoo o reprezinta tocmai continuarea activitatilor pe care le avea pana acum: blogul personal (bobbyvoicu.ro), comunitatea blogoree.ro, site-ul monden.info, workshop-urile blogoree sau emisiunea de la Radio Lynx.

Yahoo Romania si-ar putea deschide anul viitor o reprezentanta oficiala la Bucuresti si sa inceapa sa-si localizeze serviciile. Yahoo este unul din cei mai importanti jucatori de pe piata de Internet din Romania, cu 8 milioane de utilizatori de e-mail, 7 milioane de utilizatori de instant messaging, 800.000 de utilizatori de jocuri online si 300.000 de membri ai retelei de socializare online Flickr.

In primul trimestru din 2008, compania americana a inregistrat venituri de 1,8 miliarde de dolari, cu un profit net de 542 de milioane de dolari.