UPC Romania a investit, anul trecut, 45 de milioane de euro in rebranding, modernizarea retelei si cresterea vitezelor pentru traficul de date, a mai spus Mikaloff.

Compania a inregistrat, in primul trimestru al anului 2008, 1,34 milioane de clienti pe segmentul video, mai mult cu 3.900 de clienti fata de rezultatele anuntate la 31 decembrie 2007, potrivit raportului publicat de Liberty Global. Compania a anuntat 1,16 milioane de abonati pentru serviciile de televiziune prin cablu, in scadere cu 17.200 fata de ultimul trimestru al anului trecut, 48.800 abonati pentru serviciile de televiziune digitala prin cablu si 124.700 clienti pentru televiziunea prin satelit (DTH).

UPC Romania a incheiat anul 2007 inregistrand o pierdere de 117.000 de clienti pe segmentul televiziunii prin cablu, fapt care a afectat rezultatele financiare ale grupului.

Pentru serviciile de internet, compania a inregistrat 207.500 clienti la finalul primul trimestru al anului 2008, mai mult cu 25.700 fata de finele lui 2007.

In primul trimestru al acestui an, operatorul a castigat 15.800 de abonati pentru liniile fixe, ajungand la 112.200 clienti.

Citeste si:

Oficialii Liberty Global au declarat ca, pe pietele din Romania, Ungaria si Austria, compania a intampinat conditii unice de competitivitate, cu impact asupra veniturilor. Totusi, cea mai mare crestere agregata a fost inregistrata in pietele din Europa Centrala si de Est, mai ales in Polonia, Ungaria si Romania.

Jack Mikaloff, noul director executiv al UPC Romania, a fost numit in functie in luna februarie a acetui an, cand l-a inlocuit pe Richard Anderson, care se ocupa in prezent de activitati de fuziuni si achizitii si de continut strategic pentru operatiunile Liberty Global din Europa Centrala.

Liberty Global a inregistrat anul trecut venituri de 9 miliarde de dolari, in crestere cu 39% fata de anul trecut, de la 6,48 miliarde de dolari in 2006. Compania a inregistrat pentru intreg anul 2007 pierderi nete de 422,6 milioane de dolari.

Liberty Global este unul dintre liderii industriei mondiale de comunicatii prin cablu oferind servicii video, voce si acces la Internet, pentru a conecta cei 16 milioane de clienti la lumea informatiei, a comunicarii si divertismentului.

Compania are retele de comunicatii in banda larga in 17 tari, in principal in Europa, Japonia, Chile si Australia. Liberty Global, Inc. detine actiuni in companii de distributie de programe si continut media, cum sunt Jupiter TV in Japonia si Chellomedia in Europa.