Compania japoneza Hitachi a inregistrat o pierdere trimestriala din vanzarile slabe de televizoare si dintr-o depreciere a taxelor, insa, anunta ca isi va reveni pe profit in acest an, iar actiunile sale s-au apreciat cu 5%, relateaza Reuters.
Hitachi a raportat o pierdere neta de 57,6 miliarde yeni, fata de 44 miliarde yeni in perioada similara din 2007, cand a obtinut un profit de 44 miliarde yeni, conform Reuters.

Cea mai mare companie japoneza industriala de electronice vrea sa depaseasca un yen puternic si scaderile preturilor din acest an prin reduceri de costuri, prin operatiunile de televizoare cu plasma si hard diskuri si prin vanzari solide de lifturi, excavatoare si sisteme de electricitate.

Pentru anul financiar care se va incheia in martie 2009, Hitachi se asteapta la un profit net de 40 miliarde yeni (386 milioane dolari), fata de o pierdere neta de 58,13 miliarde yeni, inregistrata anul anterior, insa, nu a intrunit media estimarilor de 64,5 miliarde yeni, exprimata de 10 analisti chestionati de Reuters.

Pe o baza operationala, Hitachi a anuntat ca se asteapta ca profitul sa creasca pana la 380 miliarde yeni, cu 10% adica, in acest an.

Dupa anunt, actiunile Hitachi au mentinut castigurile anterioare si s-au apreciat cu 5,2%, la 714 yeni, fata de o crestere de 2% a subindexului japonez IELEC al utilajelor electrice.

"O crestere de 10% - daca va putea fi obtinuta, nu este rau deloc. Existau discutii potrivit carora vor fi mult mai conservativi", a spus un manager de fonduri de la ShinkinAsset Management Co, Tomomi Yamashita.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri