"Centrul Global de Servicii, infiintat anul trecut in Romania este rezultatul dezvoltarii segmentului de servicii Ericsson si are stransa legatura cu planul companiei de a continua extinderea la nivel global si local a serviciilor si capacitatilor de livrare. Prin infiintarea centrului Ericsson GSDC (Global Service Delivery Center) in Bucuresti, compania si-a consolidat pozitia pe piata serviciilor de telecom din Romania", a spus Maurizio De Dominicis.

Potrivit oficialilor companiei, GSDC Romania are ca activitati principale operarea retelelor de telecomunicatii, operatiunile IT si dezvoltarea de aplicatii.

"GSDC Romania ofera servicii atat in Europa, cat si pe continentul american si in Asia.In anii urmatori, GSDC Romania va continua sa se dezvolte atat in ceea ce priveste business-ul, cat si in ceea ce priveste numarul de angajati. Romania este o tara cu potential datorita fortei de munca competente, universitatilor de prestigiu si al integrarii in Uniunea Europeana (UE)", a declarat Alan Triggs, vicepresedintele managed services IT & head of GDSC Romania.

Reprezentantii companiei au mai spus ca sectorul principal in care GDSC Romania isi va desfasura activitatea este cel de software si aplicatii, in acest sens existand deja un contract cu un important operator telecom.

De asemenea, oficialii Ericsson si-au reafirmat deschiderea catre orice discutii cu operatorii de telefonie mobila si fixa de pe piata romaneasca.

Citeste si:

"Guvernul Romaniei sprijina investitorii straini sa investeasca in sectorul telecom, pentru ca media persoanelor conectate la broadband este de putin peste 10%", a declarat Karoly Borbely, ministrul comunicatiilor si tehnologiei informatiei (MCTI).

Divizia de servicii Ericsson are in prezent peste 29.500 de profesionisti in intreaga lume, dintre care aproximativ 7.500 lucreaza in Centrele Globale de Servicii. Ericsson detine 21 de astfel de centre, amplasate in diverse tari.

Compania este unul din furnizorii principali pentru infrastructura de telefonie mobila si fixa, de servicii de telecom si solutii multimedia, pentru mai mult de 40 de operatori din 11 tari (Albania, Bulgaria, Cipru, Grecia, Italia, Macedonia, Malta, Moldova, Muntenegru, Romania si Serbia).

Ericsson este unul dintre cei mai mari furnizori globali de tehnologie si servicii 2G si 3G, asigurand servicii de comunicatii si retele, care deservesc peste 195 de milioane de abonati. In anul 2007, Ericsson a inregistrat un venit de 27,9 miliarde de dolari si a avut 70.000 de angajati in 175 de tari.