Orange si Nokia au anuntat semnarea unui parteneriat strategic, la nivel international, prin care extind acordul initial semnat de cele doua companii in februarie 2008. Cele doua companii au incheiat un parteneriat pe trei ani, care prevede adaugarea a 10 noi telefoane Nokia in gama Orange Signature si includerea muzicii intr-o oferta combinata de jocuri, publicitate, harti si servicii bazate pe localizare.

„ Avand in vedere pozitia Orange in ceea ce priveste inovatia in domeniul serviciilor multimedia mobile si parteneriatele cu liderii in furnizarea de continut mobil, Orange considera ca telefoanele Nokia si platforma Ovi formeaza un cadru solid pentru oferirea unei game de servicii comune”, a declarat EVP Group Strategic Marketing la Orange, Georges Penalver.

Initiativa are scopul de a incuraja utilizarea serviciile de divertisment mobil digital, iar parteneriatul strategic prevede accesul direct al clientilor in Orange Music Store, la jocurile Orange si NGage, precum si la hartile Nokia. In cadrul programului Orange Signature, toate serviciile vor fi integrate in interfata Orange, astfel incat informatiile si divertismentul vor fi accesibile printr-un singur click.

“Suntem multumiti de semnarea acestui parteneriat strategic cu Orange si credem ca imbinarea serviciilor Signature si Ovi va extinde si imbogati gama de aplicatii disponibila si speram ca aceasta stransa colaborare sa se extinda dincolo de domeniile initiale de interes, precum muzica, jocurile, hartile si publicitatea si sa adaugam noi servicii pe viitor”, a declarat EVP Devices la Nokia, Kai Oistamo.

Citeste si:

In baza parteneriatului, cele doua companii vor colabora in zona de marketing pentru a sustine lansarea unor noi telefoane si dezvoltarea aplicatiilor multimedia. Spre exemplu, platforma Mobile Maps (Harti Mobile) a Nokia si tehnologia GPS vor fi incorporate in mai multe telefoane din portofoliul Nokia si Orange Signature pentru a permite navigarea si cautarea pe baza de locatie, precum si dezvoltarea serviciilor de publicitate.

Pana in 2010, cele doua companii intentioneaza sa creeze o comunitate de 10 milioane de utilizatori Orange activi ai serviciului Mobile Maps pe telefoanele Nokia.

Orange este brand al France Telecom, unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicatii la nivel mondial. France Telecom deserveste peste 172 de milioane de clienti de pe cinci continente la 31 martie 2008.

Nokia este unul din lideri mondiali in domeniul comunicatiilor mobile si promoveaza transformarea si cresterea industriilor convergente de internet si comunicatii. Nokia ofera o gama variata de terminale mobile cu servicii si software, navigarea pe Internet, video, televiziune, imagini, jocuri.