Potrivit reprezentantilor companiei, 70% din vanzarile de portabile ale OneStop sunt catre persoane fizice si 30% catre companii.

Magazin infiintat in 2006, OneStop estimeaza pentru acest an o cifra de afaceri de patru milioane de euro, o crestere cu 570% fata de anul anterior.

Referindu-se la piata de portabile, oficialii companiei declara ca aceasta a crescut valoric cu peste 40% fata de aceeasi perioada a anului 2007, iar achizitiile de sisteme PC desktop au inceput sa se reduca cu aproximativ 20%.

Citeste si:

"Cu toate ca sistemele PC desktop inca domina vanzarile pe piata de IT, portabilele castiga tot mai mult teren iar pe canalele de vanzare online acestea au depasit PC desktop-urile. Laptopurile au devenit din ce in ce mai populare in ultima vreme in conditiile in care de multe ori pretul laptopului a ajuns sa fie mai scazut decat al unui desktop cu specificatii similare. Pretul lor a scazut dramatic cu aproximativ 72% in ultimii 5 ani, de la 5.000 lei in 2003 la 1.400 lei in 2008. Evolutia tehnologica a facut posibila scaderea pretului echipamentelor miniaturizate, iar gradul lor de fiabilitate este acum cel putin similar cu al echipamentelor desktop", a declarat Viorel Balanoiu, directorul general al magazinului OneStop.

OneStop este un magazin online administrat de Shop Online SRL, lansat in primavara anului 2006, In momentul de fata, OneStop ofera peste 7000 de produse, grupate in 10 categorii, iar consumatorii au la dispozitie lunar 40 de produse cu preturi promotionale si stocuri garantate, putand alege din peste 135 de branduri. Realizat dupa modelul Amazon.com, magazinul online OneStop are o medie de 24.000 vizitatori pe saptamana si 4.000 de vizitatori pe zi. Marcile cele mai vandute online, in opinia specialistilor OneStop, sunt Acer, Toshiba Satellite si Fujitsu Siemens.