Reprezentantii companiei care comercializeaza produse IT&C, electronice si electrocasnice, Flamingo International, estimeaza ca piata romaneasca a aparatelor frigorifice va atinge 530 milioane lei in 2008 si ca pana la sfarsitul anului vor fi vandute 500.000 de astfel de unitati.
Potrivit unui comunicat de presa emis miercuri de Flamingo International, compania se asteapta sa detina o cota de piata de 10% pe acest segment, in 2008.

"Flamingo International (...) estimeaza o evolutie pozitiva a vanzarilor companiei pe segmentul aparatelor frigorifice, asteptandu-se ca acest segment sa detina peste 25% din vanzarile inregistrate in categoria electrocasnicelor albe, anul acesta. La randul ei, aceasta categorie, contribuie cu 20% la vanzarile totale de retail, inregistrate de companie. In aprilie si mai 2008, Flamingo a inregistrat vanzari de aparate frigorifice in crestere cu 45%, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut", se arata in comunicat.

CEO Flamingo International, Jiri Rizek, a declarat ca sezonul estival este pozitiv in ceea ce priveste vanzarea de aparate frigorifice.

„Sezonul estival este unul tipic pozitiv din punctul de vedere al vanzarilor de aparate frigorifice, chiar daca vorbim de o perioada de vacanta. In luna august, se inregistreaza cele mai mari vanzari la nivelul intregului sezon, pentru aceasta categorie de produse. Estimam ca in acest an vom inregistra o crestere de peste 30%, in acest sens, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut”, a declarat Jiri Rizek.

Conform informatiilor furnizate de companie, printre cele mai solicitate branduri se numara Arctic si Indesit, iar in magazinele Flanco World si Flanco, Indesit, Zanussi si Arctic sunt brandurile preferate de clienti.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata. Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii. In prezent, exista 21 locatii Flanco World in cele mai importante regiuni de retail ale tarii. Reteaua Flanco World presupune magazine cu suprafete cuprinse intre 1.000 m² si 3.000 m².

Infiintat in anul 2002, FDC (Flamingo Distribution Center) este liderul segmentului de distributie de componente IT din Romania, incluzand, in portofoliul sau, 100 de vendori si 5000 de repere. Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri