Juniper Research a anuntat ca exista “oportunitati semnificative si imediate” pentru serviciile de plata cu mobilul, sistemele, soft-urile si serviciile de sprijin. Autorul raportului, Howard Wilcox, a adaugat ca retailer-ii trebuie sa se miste repede in ceea ce priveste exploatarea oportunitatilor reprezentate de web-ul telefoanelor mobile.
“Comerciantii din America de Nord si Vestul Europei au inceput sa realizeze potentialul telefoanelor mobile ca un al patrulea canal de pe piata. Retailer-ii ar trebui sa evalueze beneficiile telefoanelor mobile si sa fie constienti de succesul site-urilor ecommerce in vanzarile de pana acum”, a declarat Wilcox.
“Ei trebuie sa se miste repede pentru a exploata oportunitatile existente si trebuie sa se asigure ca mentin facilitarea utilizarii de catre clienti care sunt deja familiarizati cu acest tip de cumparaturi”.
Potrivit raportului, segmentul biletelor va reprezenta mai mult de 40% din valoare tranzactiilor globale pana in 2013 si vor fi reprezentate de utilizarea retelelor de tren, avion si autobuze de catre consumatori, dar si de evenimente sportive si de divertisment.
Extremul Orient si Europa de Vest vor fi regiunile de top pentru platile cu mobilul pana in 2013, reprezentand 60% din valoarea de tranzactii globale de 300 de miliarde de dolari. Analistul a declarat ca Europa de Vest, in platile cu mobilul, este dominata de vanzarile de articole digitale si servicii cu ajutorul SMS-ului, in timp ce in Extremul Orient se fac vanzari de bunuri prin intermediul serviciilor WAP de pe telefonul mobil.
Valoarea totala a platilor prin celulare pentru bunuri digitale si fizice si a serviciilor de trazactii financiare, inclusiv remiterea si platile facute prin intermediul domeniului de comunicatii va ajunge la 587 de miliarde de dolari pana in 2011.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: