Cei care doresc sa cumpere produsul in dimineata lansarii vor fi nevoiti sa efectueze activarea in momentul in care achizitioneaza iPhone-ul, direct din magazinele Apple.

Aceasta strategie urmareste sa ii impiedice pe cei care au cumparat noul gadget sa il decodeze si sa il vanda mai departe, la supra pret, insa le ofera si celor de la AT&T siguranta unor contracte de furnizare Internet wireless pe o perioada de cel putin de doi-trei ani.

Pentru cei care cumpara un iPhone original sau pentru cei care nu sunt clienti AT&T, 3G-ul va costa 199 de dolari (126 euro) pentru versiunea de 8GB si 299 de dolari (190 euro) pentru cea de 16GB, preturile fiind mult mai scazute comparativ cu cele de anul trecut, cu care a iesit pe piata primul model de iPhone.

In schimb, pentru cei care sunt deja clienti AT&T, dar nu si posesori de iPhone, preturile variaza in functie de eligibilitatea fiecarui consumator de a cumpara inca un telefon subventionat.

Pentru doritorii de smartphone-uri care nu sunt eligibili, pretul pentru un iPhone de 8GB este de 399 de dolari (254 euro), iar pentru cel de 16GB, de 499 de dolari (317 euro).

Citeste si:

Totusi, chiar daca preturile sunt relativ mai mici fata de cele de anul trecut, planurile tarifare si abonamentele lunare vor fi mult mai ridicate.

Noile telefoane vor fi disponibile numai in magazinele specializate ale Apple si AT&T, drept pentru care aceste magazine au inceput deja sa fie pazite de fanii iPhone din Statele Unite din New York si San Francisco.

Asadar, se pare ca in dimineata zilei de vineri retelele de distributie ale iPhone vor fi impanzite de oameni dornici sa cumpere noul echipament tehnologic.

iPhone combina trei produse intr-un singur terminal mic si usor: un telefon mobil revolutionar, un ipod cu ecran generos si cele mai bune aplicatii de acces Internet si e-mail, motoare de cautare si harti concepute pentru telefonul mobil.