Cei doi jucatori au lansat optiunea “cumparare produs” din meniurile de pe ecran careva oferi clientilor TiVo legaturi prin care sa cumpere produsele prezentate in show-urile Oprah sau ale lui David Letterman si The Daily Show.

TiVo planuieste sa ofere aceasta facilitate agentiilor de publicitate si programatorilor, oferind telespectatorilor sansa de a cumpara produse in timpul reclamelor si punerea produsului in show-uri.

Aceasta miscare face parte din strategia TiVo de a crea noi tehnologii de reclama pentru industria TV, si continua parteneriatul de anul trecut care a dus la lansarea unui serviciu video la cerere, unde filmele si emisiunile disponibile pe site-ul internet Amazon pot fi transferate si urmarite direct la televizor in reteaua TiVo.

”Scopul nostru este de a lucra cu industria media pentru a veni cu modalitati de rezistenta in fata presiunii provocate de scadere consumatorilor de advertising si de a crea o cale prin care publicitatea TV sa devina mult mai efectiva, mai interesanta si mult mai aproape de vanzare”, a declarat Thomas S Rogers, CEO TiVo

Citeste si:

Pentru producatorii de dispozitive aceasta permite telespectatorilor sa schimbe reclamele, acest lucru poate parea putin probabil un parteneriat, dar este una dintre proiectele pe care TiVo s-a axat o perioada.

Rogers a declarat in luna mai in cadrul unei conferinte ca televiziunea are nevoie de o transformare fundamentala la un model de reclama in care publicitatea este mult mai atractiva pentru consumatorii si care sa depaseasca sfera internetului.

Noua caracteristica face parte din acordul lansat in martie prin care abonatii TiVo au acces direct la filmele din programul Amazon Unbox si serviciul de televiziune din recorder-ul digital de filme.