LG Electronics Romania raporteaza cresteri cu peste 60% fata de perioada similara a anului trecut, nivelul cresterii fiind cu 20% peste estimarile de crestere globala pe toate diviziile.
„In primul trimestru din 2008, nivelul cresterii atinse a fost cu 20% peste estimarile de crestere globala pe toate diviziile noastre si cu peste 60% fata de perioada similara a anului trecut (la nivelul tuturor diviziilor, cumulat). Cresterea a fost usor incetinita pentru al doilea trimestru al acestui an datorita conditiilor pietei locale si globale, insa suntem optimisti in ceea ce priveste evolutia pentru urmatoarea perioada. I”, a declarat presedintele LG Electronics Romania, Han Khyu.

In al doilea trimestru din 2008, cresterea vanzarilor pentru televizoarele LCD si plasme a fost peste nivelul normal al pietei, de aproape 30%, crestere datorata Campionatului European de fotbal.

Pentru al doilea trimestru din 2008, segmentul de aparate de aer conditionat a mentinut cota de piata inregistrata si in primul trimestru. Acest segment a inregistrat una din cele mai mari cresteri in trimestrul doi (T2) fata de trimestrul unu (T1), in cadrul categoriior de produse LG, totodata cresterea fata de primul semestru 2007, raportata la valoarea vanzarilor in dolari, fiind de 300%.

Vanzarile la categoria LCD TV pentru primul trimestru din 2008 au inregistrat o crestere de peste 350% fata de perioada similara a anului trecut. In primul semestru din 2008, segmentul televizoarelor LCD a inregistrat o cota de piata, de 20,5% (raportat la numarul de unitati vandute), mentinuta din primul trimestru 2008.

Pentru segmentul televizoarelor cu plasma, compania a inregistrat, in perioada ianuarie – mai 2008, o cota de piata de 40,5% (raportat la nr. de unitati vandute), dublu fata de nivelul cotei anului 2007.

In primul semestru 2008, LG Electronics Romania si-a mentinut pozitia de lider pe segmentul monitoarelor LCD, cu o cota de piata de 24,6% (mentinuta din T1 2008).

Divizia de telefonie mobila a LG Electronics Romania este unul dintre motoarele de crestere pentru piata locala, cu o cota de piata de 8% in perioada ianuarie – mai 2008 conform estimarilor companiei si o crestere de 200% (raportata la vanzarile in dolari) fata de 2007. “Pentru sfarsitul anului 2008 estimam o crestere a cotei de piata pe segmentul telefonie mobila pana la 10%,” a adaugat Han.

LG Electronics Romania a anuntat rezultatele inregistrate pentru principalele categorii de produse in cel de-al doilea trimestru din 2008. Potrivit datelor companiei, categoriile care au inregistrat prima cota de piata in primul trimestru din 2008 isi mentin pozitia de leader si in cel de-al doilea trimestru. Segmentul televizoare LCD reprezinta, alaturi de cel de telefonie mobila, unul cu cea mai buna dinamica in ultimul an.

LG Electronics se afla pe piata din Romania incepand din anul 1990, prin intermediul distribuitorilor autorizati, si din anul 2004 ca LG Electronics Romania. Cu o cifra de afaceri de 100 de milioane euro in anul 2007, si o crestere estimata de pana la 140 de milioane euro pentru 2008, compania LG se axeaza pe segmentul premium de produse electronice, electrocasnice si de telefonie mobila.

LG Electronics, Inc este lider mondial in furnizarea de produse din domeniul electronicii, informatiilor si comunicatiilor. Compania are peste 82.000 de angajati in cele 114 de birouri, care includ 82 de filiale deschise in intreaga lume. Alcatuita din 4 mari divizii: Mobile Communications, Digital Appliance, Digital Display si Digital Media cu vanzari globale de peste 44 miliarde de dolari in 2007, LG Electronics este cel mai mare producator de terminale CDMA, aparate de aer conditionat, televizoare cu plasma, sisteme de stocare optica, DVD playere si sisteme home theater de pe piata mondiala.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri