In prima jumatate a acestui an, Mio Technology a vandut 16.000 de GPS-uri pe piata din Romania, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cand s-au inregistrat vanzari de 7.000 de unitati, afisand, astfel, o crestere de 130%.
“In acest an estimam o crestere a vanzarilor cu cel putin 150% fata de anul trecut. Dintr-o piata estimata la 180.000 de unitati pentru 2008, Mio isi propune atingerea unui numar de 90.000 de unitati in comparatie cu 2007 cand s-au inregistrat vanzari de 36.000 de unitati”, declara Anna Janas (Foto), Senior Brand Manager Central&Eastern Europe, Mio Technology.

Mio Technology, furnizor global de dispozitive personale de navigatie, lider in tehnologia GPS si in vanzarile in Europa Centrala si de Est, a introdus pe piata din Romania Mio C725, un sistem de navigatie GPS sofisticat, combinat cu player audio - video, dar si cu o functie de vizualizare a fotografiilor.

Dispozitivele de navigatie personala GPS ale Mio au reprezentat 60% din piata romaneasca in 2007.

“Pentru 2008 ne propunem pastrarea unei cote de minimum 50%, in conditiile in care piata a crescut, la fel si numarul competitorilor”, afirma Janas.

Mio C725 are un ecran mare, tactil, de 7 inci, la o rezolutie de 800x480 si este dotat cu receiver GPS pentru 20 canale, compatibil cu tehnologia Sir star III. O caracteristica unica a dispozitivului o reprezinta disponibilitatea tuturor tipurilor de port-uri. Software-ul de navigatie este complex si include aplicatia MioMap cu harti din 38 de tari europene si poate fi utilizat si ca portabil.

Privind strategia de dezvoltare in Romania, Mio intentioneaza sa aiba proprii reprezentanti.

“La sfarsitul anului, Mio va avea pe piata locala un director general si unul de marketing care vor lucra direct cu distribuitorii companiei, contribuind la dezvoltarea business-ului pe plan local. De asemenea, ne vom extinde gama de produse cu noi modele care vor oferi solutii inovative incluzand PND-uri (dispozitiv personal de navigatie) si smartphone-uri, in curand”, potrivit Senior Brand Managerului companiei pe Europa Centrala si de Est.

La sfarsitul lui iulie, Mio va deschide un alt centru de call-center pentru end-useri, care vor raspunde la toate intrebarile referitoare la actualizarile hartilor, la servicii sau probleme tehnice.

Mio Technology dezvolta si promoveaza dispozitive concepute pentru a oferi confort si usurinta in utilizare, permintandu-le utilizatorilor sa se bucure de revolutia mobila in calatorii, in activitatile de divertisment, dar si in mediul profesional. Compania a fost infiintata in mai 2002 si are reprezentante in Taiwan, Belgia, China, Europa, Statele Unite ale Americii, Japonia si Coreea de Sud. Compania are 1500 de angajati la nivel global, dintre acestia, peste 700 dedicandu-se cercetarii si dezvoltarii. Biroul operational al companiei pentru Europa Centrala si de Est este localizat in Polonia.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri