Acest lucru inseamna ca 26,5 miliarde de lire sterline (33,5 miliarde euro) au fost date din buzunarul britanicilor numai pe achizitii realizate pe Internet.

Aceasta suma de bani echivaleaza cu o crestere de 38% in vanzarile online, ceea ce demonstreaza faptul ca, in ciuda colapsului economic, vanzarile din spatiul online cresc cu rapiditate.

Astfel, la fiecare lira cheltuita de britanici, 17 penny se duc catre achizitiile din spatiul online.

“Retailul online nu este imun la criza economica din Marea Britanie, insa opune o rezistenta mai mare decat magazinele traditionale”, a declarat seful consultantei de retail Capgemini din Marea Britanie.

Citeste si:

Totodata, acesta a mentionat ca mediul online va continua sa creasca, ca valoare, multumita jucatorilor traditionali, care sunt influentati in permanenta de mediul economic curent.

In plus, posibilitatile pe care le ofera Internetul consumatorilor sai, dar si ofertele de pret, reprezinta un punct cheie pentru industria de retail online.

Spre comparatie, romanii au cheltuit, in primele sase luni ale acestui an, in magazinele online, 25 milioane de euro, in crestere cu 60% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Retailul online din Statele Unite a crescut si el in vanzari, in primul trimestru din an (cu 13,4%), pana la 33,8 miliarde de dolari (21,8 miliarde euro), fata de aceeasi perioada din 2007, Acest lucru s-a datorat variatiilor la preturi, afisate din cauza trecerii de la un sezon la altul.