Cumparaturile efectuate in spatiul online au atins un maxim al tuturor timpurilor in primul semestru din 2008, britanicii efectuand 20% din cumparaturile lor exclusiv in mediul online, potrivit MSN.com.
Acest lucru inseamna ca 26,5 miliarde de lire sterline (33,5 miliarde euro) au fost date din buzunarul britanicilor numai pe achizitii realizate pe Internet.

Aceasta suma de bani echivaleaza cu o crestere de 38% in vanzarile online, ceea ce demonstreaza faptul ca, in ciuda colapsului economic, vanzarile din spatiul online cresc cu rapiditate.

Astfel, la fiecare lira cheltuita de britanici, 17 penny se duc catre achizitiile din spatiul online.

“Retailul online nu este imun la criza economica din Marea Britanie, insa opune o rezistenta mai mare decat magazinele traditionale”, a declarat seful consultantei de retail Capgemini din Marea Britanie.

Totodata, acesta a mentionat ca mediul online va continua sa creasca, ca valoare, multumita jucatorilor traditionali, care sunt influentati in permanenta de mediul economic curent.

In plus, posibilitatile pe care le ofera Internetul consumatorilor sai, dar si ofertele de pret, reprezinta un punct cheie pentru industria de retail online.

Spre comparatie, romanii au cheltuit, in primele sase luni ale acestui an, in magazinele online, 25 milioane de euro, in crestere cu 60% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Retailul online din Statele Unite a crescut si el in vanzari, in primul trimestru din an (cu 13,4%), pana la 33,8 miliarde de dolari (21,8 miliarde euro), fata de aceeasi perioada din 2007, Acest lucru s-a datorat variatiilor la preturi, afisate din cauza trecerii de la un sezon la altul.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri