Vanzarile calculatoarelor portabile vor atinge o valoare de 300 de milioane de de lei, in timp ce valoarea desktop-urilor vandute se va ridica la 200 de milioane de lei.

“Evolutia vanzarilor de notebook-uri de pana acum, dar si tendinta generala a clientilor de a inlocui desktop-urile cu notebook-urile, ne face increzatori sa estimam ca in a doua jumatate a anului segmentul de notebook-uri va mentine un ritm al vanzarilor mai mare fata de cel al PC-urilor. Astfel, luand in considerare faptul ca ne apropiem de sezonul de varf, ne asteptam ca in aceasta perioada vanzarile de notebook-uri sa atinga un avans valoric de aproximativ 60% comparativ cu sistemele desktop”, declara Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Potrivit reprezentantilor Flamingo International, cele mai solicitate branduri pe acest segment de produse vor fi in continuare HP, Fujitsu Siemens Acer si Toshiba.

Citeste si:

Grupul Flamingo se asteapta ca in a doua jumatate a anului sa atinga o cota de piata de peste 10% din valoarea totala a pietei locale de notebook-uri si desktopuri, aceasta valoare putand fi chiar depasita.

„Avand in vedere faptul ca in sezonul de varf clientii prefera sa cumpere in special din magazinele cu suprafete mari de vanzare, credem ca am putea depasi chiar estimarile de 10% pe segmentul de notebook-uri si PC-uri in a doua parte a anului”, a mai declarat Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

In ultimele doua luni, Flamingo International a atins o cota de piata de 9,5% pe segmentul de notebook-uri, in timp ce pe segmentul de desktop-uri, retaierul a inregistrat o cota de piata de 9%.