Magazinul are o suprafata de 350 metri patrati si spre deosebire de celelalte unitati Flamingo Computers este amenajat diferit, avand "insule de prezentare a produselor cu posibilitati de prezentare", potrivit reprezentantilor Grupului Flamingo.

"Vom continua dezvoltarea lantului Flamingo Computers prin inaugurari de noi magazine de tip concept store aflate sub acest brand. Orientarea acestora va fi catre suprafete medii, in zone cu un trafic ridicat", a declarat directorul executiv Flamingo International, Jiri Rizek (foto).

Conform reprezentantilor Flamingo International, deschiderea acestui concept store face parte din strategia de sustinere a dezvoltarii lantului Flamingo Computers in paralel cu extinderea retelei de magazine Flanco World din ultimii doi ani, precum si cu dezvoltarea platformei de e-shopping, eflamingo.ro , lansata in acest an. Retailerul isi propune sa atinga o suprafata totala de vanzari de 70.000 mp pana la finalul acestui an si de 90.000 mp la finalul lui 2010.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice. Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.