Compania isi mentine estimarile privind cresterea afacerilor cu 15-20% pentru tot anul, insa ar putea interveni modificari ca urmare a evolutiei pietei din ultima parte a anului.

„Aceste obiective raman valabile, insa vor fi conditionate si de evolutia pietei din acest trimestru, mai ales ca la nivelul pietei se resimte o amanare a achizitiilor de IT. Incetinirea ritmului de crestere din aceasta perioada are la baza trei componente principale: criza economica la nivel mondial, fluctuatia puternica a cursului valutar si introducerea noilor norme bancare privind acordarea creditelor de consum. Fiecare dintre ele influenteaza intr-o anumita masura decizia de achizitie, dar coroborate pot genera la nivelul pietei de IT o diminuare a cresterilor”, a mai spus Catalin Butolo.

Cea mai mare contributie in dezvoltarea afacerilor K Tech a avut-o divizia de distributie, cu o pondere de 51%, urmata de divizia de retail, cu 49%.

„Separarea celor doua divizii de vanzari in centre de profitabilitate, precum si relocarea unor spatii stradale in centrele comerciale au condus la obtinerea acestor rezultate intr-o piata consolidata si foarte concurentiala. Astfel, prin intermediul celor doua divizii am reusit sa atingem in trimestrul trei o cifra de afaceri de 23,6 milioane USD, in crestere cu aproximativ 15%, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2007”, a declarat Catalin Butolo, Director de Marketing al K Tech Electronics.

Citeste si:

Cota de piata a companiei a ajuns la 10,5% datorita implicarii in programul Euro 200, iar potrivit site-ului programului guvernamental K Tech se situeaza pe prima pozitie cu un numar de 3.871 de sisteme vandute, cu 77% mai mult decat in urmatoarea campanie.

Divizia Distributie a reusit sa vanda, prin intermediul partenerilor locali implicati in proiectul Euro200, aproximativ 6.000 de sisteme. La nivel general compania K Tech Electronics a vandut peste 25% din sistemele destinate proiectului.

“Dorim sa dispunem de o retea de magazine stabila, de aceea orice propunere venita din partea dezvoltatorilor imobiliari privind deschiderea unei noi locatii intr-un centru comercial va fi atent analizata”, a mai spus directorul de marketing.

Pana la sfarsitul acestui an reteaua de retail a K-Tech va numara 54 de magazine, insa compania va realiza planul de extindere a retelei in functie de rezultatele financiare din acest an .