“Ne asteptam sa incheiem acest an cu o cota de piata de aproximativ 50% si 50.000 de unitati vandute, in crestere cu 38% fata de anul trecut”, a declarat Laura Samson, country manager pentru biroul din Romania al companiei.

In opinia reprezentantului Mio, piata de dispozitive GPS din Romania are, in acest moment, cel mai mare potential dintre tarile Europei Centrale si de Est si este una dintre cele mai dinamice din Europa. “In momentul de fata, rata de penetrare a pietei de GPS din Romania este de doar 3% in comparatie cu 50%, cat se inregistreaza in Europa de Vest”, a spus Laura Samson.

In primul semestru compania a vandut 16.000 de GPS-uri pe piata autohtona, comparativ cu anul trecut cand a avut vanzari de 7.000 de unitati in aceeasi perioada.

Citeste si:

Mio Technology dezvolta si promoveaza produse ce le permit utilizatorilor sa beneficieze de cele mai noi dezvoltari tehnologice din domeniul serviciilor mobile. Compania a fost fondata in mai 2002 si desfasoara operatiuni pe pietele din Taiwan, China, America de Nord, Australia, Japonia si Coreea de Sud.

Mio Technology are peste 1.500 de angajati in intreaga lume si isi comercializeaza produsele in peste 47 de tari. Compania ofera o gama larga de dispozitive mobile de navigatie, printre care dispozitive de navigatie auto si telefoane mobile cu functii PDA si GPS. In prezent, Mio Technology este lider in vanzarile de dispozitive GPS in Europa Centrala si de Est si numarul trei la nivel mondial.