Si la finele acestui an, site-urile din portofoliul Google sunt considerate lderii segmentului de video online din Statele Unite cu aproape 5,4 miliarde de clipuri vizualizate in luna octombrie, dintre care mai mult de 98% doar prin YouTube.com.

Grupul Fox Interactive Media este al doilea site online de clipuri, cu 520 milioane de clipuri (3,8%), urmat de site-urile Yahoo, cu 363 milioane (2,7%) si Viacom Digital, cu 305 milioane (2,3%) de clipuri vizionate.

Hulu, parteneriatul dintre NBC si Fox, care contine programe de televiziune de lunga durata, se afla pe a sasea pozitie, cu 235 milioane de clipuri vizualizate (1,7%). Acest numar este aproape dublu fata de luna iulie, cand Hulu ocupa pozitia a 8-a. De asemenea, Hulu a avut media cea mai mare de timp vizualizata per clip (11,6 minute).

Citeste si:

Mai mult de 147 milioane de utilizatori de Internet din Statele Unite au vizualizat in medie 92 de clipuri per spectator in luna octombrie. Site-urile Google au atras un record de 100 de milioane de spectatori online sau mai mult de doi la fiecare trei utilizatori de Internet care s-au uitat la clipuri pe durata acestei luni. Fox Interactive este situata a doua, cu 60,8 milioane de spectatori, urmat de site-urile detinute de Yahoo, 45,2 milioane, si site-urile Microsoft, cu 30,7 milioane de utilizatori.

De asemenea, aproximativ 77% din audienta totala de Internet din Statele Unite se uita la clipuri postate online. In luna octombrie, 99,5 milioane de utilizatori au urmarit 5,3 miliarde de clipuri pe YouTube.com, mai exact 53,2 clipuri per spectator.