Potrivit oficialilor companiei, in ciuda crizei financiare, romanii au tendinta de a se indrepta mai mult catre segmentul de entertainment si gaming gadget si notebook, urmand ca valoarea medie cheltuita de romani pentru aceste produse in trimestrul IV sa fie de aproximativ 50 milioane de lei.

“In pofida crizei economice pe care o traversam in momentul actual, decembrie ramane prin traditie o luna profitabila in ceea ce priveste valoarea vanzarilor estimate pentru magazinele Flamingo Computers, Flanco si Flanco World, fapt sustinut si de primele 2 saptamani ale lunii decembrie in care am inregistrat o crestere de 100% a vanzarilor totale comparativ cu luna noiembrie. Ne asteptam ca acest trend sa continue in perioada urmatoare, in special inaintea Craciunului”, declara Jiri Rizek, CEO Flamingo International.

Luna trecuta reprezentantii Grupului Flamingo estimau ca 25-30% din veniturile anuale de 200 milioane euro vor fi obtinute din vanzarile de iarna.

Principalii competitor ai Flamingo International sunt Altex si Domo.