Cosmote Romania, cel de-al treilea operator de telefonie mobila de pe piata romaneasca, vrea si anul viitor sa isi continue dublarea portofoliului de clienti business.
“Anul viitor vrem o crestere cu 100% a numarului de clientii business si poate chiar sa depasim acest avans”, a declarat Stefanos Theocharopoulos, CEO Cosmote Romania.

Compania a lansat pentru clientii de business „My e-mail”, serviciul de e-mail mobil care le permite utilizatorilor sa primeasca si sa raspunda la e-mailuri, sa acceseze functii ale programului Outlook, cum ar fi calendarul, lista de contacte si adresele de email ale colegilor sau sa programeze intalniri.

“Segmentul de business a reprezentat una dintre prioritatile noastre in 2008, iar rezultatele muncii concentrate se regasesc in cresterea bazei de clienti corporativi. Pentru anul urmator, vom continua sa formulam propuneri agresive si pentru segmentul de business”, a mai declarat Theocharopoulos.

Serviciul de e-mail mobil este disponibil in trei pachete standard care includ intre 5 si 20 MB la preturi incepand de la 5 euro/luna pentru cel mai mic pachet. Traficul aditional este taxat cu tarife intre 0,30 euro si 0,80 euro/ MB, in functie de abonament.

Cosmote Romania a raportat pentru primele noua luni ale acestui an o crestere a cifrei de afaceri de peste 93% fata de perioada similara a anului trecut pana la o valoare de 203 milioane de euro.

Compania a raportat pentru primele trei trimestre un profit operational de 10,6 milioane de euro, ceea ce reprezinta peste 5% din totalul veniturilor.

Cosmote Romania avea la data de 30 septembrie un portofoliu de 5,24 milioane de clienti, in crestere cu peste 86% fata de perioada similara a anului trecut.

Principalii competitori ai Cosmote pe piata romaneasca sunt Orange Romania, Vodafone, Zapp si RCS-RDS.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri