Oficialii companiei declara ca este inca prea devreme pentru a preconiza evolutia vanzarilor in 2009, insa mentioneaza ca este posibil sa ridice preturile unor produse.

"Este adevarat ca, daca devalorizarea leului va continua, vom fi nevoiti sa crestem preturile la unele dintre produsele noastre, cu exceptia celor aflate la promotie sau incluse in diferite oferte speciale", au explicat reprezentantii companiei, citati de NewsIn.

Totodata, acestia au adaugat ca au negociat unele instrumente financiare cu bancile, pentru a mentine rata de schimb la cote previzibile. In plus, reprezentantii Flamingo au adaugat ca au deja furnizori care opereaza cu preturi in lei si este de asteptat ca si acestia sa mareasca preturile pe fondul devalorizarii continue a leului.

Citeste si:

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata.

Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii. In prezent, exista 27 locatii Flanco World in cele mai importante regiuni de retail ale tarii. Reteaua Flanco World presupune magazine cu suprafete de vanzare mari (1.000 mp – 3.000 mp).

Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.