[Update] “Boom a fost si continua sa fie o companie care atrage interesul investitorilor, insa Romtelecom nu se numara printre acestia. Suntem in continuare concentrati pe intarirea avantajului nostru competitiv, pe cresterea numarului de clienti si pe eficientizarea operatiunilor noastre. Suntem o companie transparenta si vom face publice orice informatii relevante referitoare la activitatea noastra”, a declarat Amit Levin, presedintele DTH Television, detinatoarea marcii Boom.

Contactat de Wall-Street, Amit Levin a spus ca nu cunoaste o astfel de intentie din partea Romtelecom. “Nu este adevarat. Nu am nicio intentie de a vinde Boom, si nu intentionez sa fac lucrul acesta nici in viitor. Intrebati-i pe cei de la Romtelecom daca vor sa cumpere"

"Romtelecom nu comenteaza aceste zvonuri si ne se concentreaza pe dezvoltarea infrastructurii Dolce", a declarat Cristina Popescu, director de comunicare al Romtelecom

Boom, cel de-al treilea jucator de pe piata romaneasca de retransmisie a programelor prin satelit, a depasit in luna octombrie a anului trecut 200.000 de clienti, in crestere cu 300% fata de perioada similara din 2007.

Citeste si:

Potrivit reprezentantilor companiei, cresterea semnificativa a numarului de abonati a fost puternic influentata de investitiile pe care compania DTH Television Grup le-a facut de-a lungul anului trecut in echipamente de transmisie.

Competitorii Boom pe piata din Romania sunt Digi TV, Dolce , Focussat si Max TV.