Lansarea pe piata a gadget-ului Blackberry Storm de la producatorul de telefoane mobile Research in Motion (RIM) a avut un debut anevoios, dupa cum releva numeroase publicatii online.
De exemplu, conform Wall Street Journal, terminalul mobil intampina diverse probleme tehnice la nivelul ecranului tactil si, mai mult decat atat, vanzari sub asteptari. Asadar, daca review-urile facute gadget-ului mobil inainte de lansarea sa pe piata erau in majoritate pozitive si promiteau un telefon cu adevarat “puternic”, in momentul de fata acesta demonstreaza ca nu este chiar asa de bun pe cat se credea initial.

Pana acum, RIM a vandut 500.000 de unitati Storm, spre deosebire de iPhone-ul 3G care, in primul trimestru de la lansarea sa pe piata, a avut vanzari de 2,4 milioane de echipamente (Blackberry Storm este prezent pe piata de aproximativ doua luni).

“RIM considera terminalul mobil Storm ca fiind un real succes, mai ales dat fiind faptul ca acestia produc circa 250.000 de echipamente mobile pe saptamana pentru a face fata cererii mari din piata”, se arata in WSJ.

Smartphone-ul Blackberry Storm a iesit pe piata pe data de 21 noiembrie 2008. BlackBerry Storm are un procesor tactat la 624 Mhz, 128 MB RAM si 1 GB memorie interna, expandabila prin introducerea unui card microSD de maximum 16 GB.

Vodafone Romania, cel de-al doilea operator de telefonie mobila din Romania, a lansat noul Blackberry Storm pe piata romaneasca la data de 18 decembrie 2008.

Terminalul este disponibil la preturi cuprinse intre 99 si 219 euro (TVA inclus) impreuna cu abonamentele Vodafone Multiplu 100 Blackberry si Vodafone Multiplu 400 Blackberry pentru un contract incheiat pe doi ani.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri