Eastman Kodak, compania producatoare de materiale si echipamente fotografice, a fost afectata de pierderile din trimestrul al patrulea, dupa ce vanzarile au scazut, si planuieste sa disponibilizeze in acest an intre 3.500 si 4.500 de posturi, sau 14-18% din forta de munca, scrie Wall Street Journal.
Reducerile de posturi ce includ si pozitii executive vor fi finalizate in mare parte in prima jumatate a lui 2009, rezultand mai mult de 350 milioane dolari economii anuale pentru companie.

De asemenea, salarile nu vor mai creste in acest an, cu exceptia unor angajati care beneficiaza de contracte speciale. Executivii la nivel global nu vor mai primi dividente din partea companiei.

“A doua jumatate a lui 2008 va aparea in istorie ca una dintre cele mai provocatoare perioade pe care am cunoscut-o in ultimii ani”, a declarat directorul executiv al companiei, Antonio M. Perez. Kodak a inregistrat un declin in cateva din segmentele-cheie in timpul trimestrului al patrulea, din cauza scaderii cheltuielilor consumatorilor si reducerea cererilor pentru echipamentul de capital, a adaugat Perez.

Kodak a raportat pierderi de 137 milioane dolari, sau 51 de centi per actiune, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, cand inregistra un profit de 215 milioane dolari sau 71 centi per actiune.

Veniturile companiei au scazut cu 24% la 2,43 miliarde dolari, iar vanzarile de produse, precum fotografiile, camerele video si rame digitale, au scazut cu 36%.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri